قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

برای افزایش بازدید سایت از ابزار “Answer the public“ استفاده کنید.

مطالعات انبوه اثر می دهد که بیشتر جستجوهای آنلاین حول سوالات، پیشنهادها و سنجش ها چهره می گیرد.


در این زمینه، آیا الی بحال از آلت « Answer the public» استفاده کرده اید؟


بخش غم انگیز اینجاست که جستجوهای ارگانیک کلیدواژه محور نزدیک 7٪ رخ می دهند، در حالی که “سوالات” 41 درصد،.حرف اضافه و سنجش ها( بهتر، تندتر و …) به ترتیب 17 و 22 درصد را به خود وابستگی داده اند.


با وجود اینکه اکثر تمرکزها بر واژه ها کلیدی هستند، نتایج آن چنان چشمگیر نیستند. با این حال، این بدان معنا نیست که ما باید از واژه ها کلیدی به عنوان وسیله ای برای دستیابی به سئو بهتر غفلت کنیم.


با احساس اینکه سوالات بالاترین رتبه را در جستجوهای ارگانیک دارند، باید از افزار Answer the public بهره‌گیری کنید. با پیگیری کردن چرا، کجا و چه چیزی برای محتوای آنلاین تان، بخت خود را برای حضور در یک اسنیپت و بالا بردن بازدید سایت در گوگل افزایش خواهید داد.


 


رتبه بندی سایت


دلیلش این است که: موتورهای جستجو رغبت دارند صفحات محتوایی را انتخاب کنند که به طور مستقیم به سوالاتی که بدست کاربران پرسیده شده، استجابت دهند.


چه کسی می خواهد حجم زیادی از درونمایه را برای یک استجابت ساده زیر و رو کند؟


اسنیپت ها ریزبین تر هستند. به همین انگیزه است که Answer the publicبسیار محبوب است. این ابزاری عالی است که وقتی به طور صحیح کاربرد شود، بخت بیشتری برای جذب لید یا سرنخ و در تصویر کلی تر، تبدیل بهمراه خواهد داشت. افزایش بازدید در گوگل  در تحقیق کلید واژه برای افزایش بازدید گوگل ضروری است

حال که اسنیپت های ویژه در موتورهای جستجو هستی دارند، آیا کلمات کلیدی جایگاه خویش را از دست دیتا اند؟ نه، کلمات کلیدی هنوز بخش جدایی ناپذیری از جستجوهای بهینه سازی را تشکیل می دهند.


استفاده از کلیدواژه در اعلان و سایت

هنگامی که محتوایی جامع برای صفحات خویش برپایی می کنید.فقط بر روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید.


کلمات کلیدی نه فقط در رنگینگ موتورهای جستجو به شما کمک می کنند، بلکه در گویه اسنیپت های ویژه نیز برای شما شانس نکویی به ارمغان می آورند، به ویژه هنگامی که رقبایتان از عبارات کلیدی طولانی بهره‌گیری نمی کنند.


اسنیپت هایی که در کناره محتویات ویژه و کلمات کلیدی طولانی (مانند “بهترین سیاست بیمه خانه”) ساخته شده باشند، شانس اکثریت برای شفا رتبه سایت در گوگل و کسب رتبه بندی بهتری خواهند داشت الی واژه ها کلیدی کانونی (به عنوان مثال، بیمه خانه).


 


برای بهبود رتبه بندی سایت محتوای خود را به واقعیت ساختاربندی کنید.

اسنیپت ها چکیده ای کوتاه از محتوای اصلی هستند، دقیقاً مشابه تریلرهای فیلم ها که به شما پیش نمایشی از آنچه در فیلم چشمداشت می رود، ارائه می دهند. اسنیپت ها اطلاعاتی جزئی نزدیک 40 لغایت 60 کلمه را که به صورت لیست ، پاراگراف و جداول، سازماندهی شده باشند، گرفتن می کند.


 


هنگامی که محتوایی را که قرار است در اسنیپت نمایش داده شود، سازماندهی می کنید، پروا به ساختار زیاد مهم است چراکه ساختار خوب باعث می شود که موتور جستجو محتوای شما را آسان تر پیدا کند.


در فهرست ها، کل اطلاعات را داخل آن پر نکنید … یک فهرست ناتمام با انتهای مفتوح ایجاد کنید. به این ترتیب، توجه افراد را برای کلیک کردن بر روی محتوای شما جلب می کند.


بالا بردن بازدید سایت در گوگل


ارائه یک اسنپ شات و جذب مردم به سمت یک صفحه می تواند به طور ناخود مستحضر منجر به لید و تبدیل اغلب شود.


یادتان باشد که قصد تان این است که اسنیپت را بدست آورید و در موقعیت صفر قرار گیرید. هنگامی به آن برسید، سایر نیازی نیست نگران کلیک ها و شدامد سایت، باشید.


علاوه بر این، مهم است که محتوای هدفمند برای اسنیپت خود را در بالای صفحه پیمان دهید تا موتور جستجوگر آن را راحت تر نگریستن کند.


انتقال محتوای مورد نظر، در اعماق صفحه مشابه این است که یک گنج را جایی خاک کنید که هیچکس هیچوقت ظهور نکند .

اگر از دورکاری خسته شدید، این نکات حتما به کارتان می آید

رسانه کلیک – بسیاری از افراد در مشاغلی فعالیت دارند که نیازی به حضور فیزیکی شان در محل کار ندارد. این مشاغل اصطلاحا به صورت دورکاری انجام می شوند. اما یکی از مشکلات کار در منزل تاثیر منفی آن در روحیات افراد است به طوری که گاهی باعث افسردگی و اختلالات روانی می شود. اما با رعایت برخی نکات می توانید بر چنین مشکلاتی غلبه کنید.

شاید شما نیز در زمره افرادی باشید که در محل کار حوصله صرف وقت با همکاران و گوش دادن به داستان‌های ملال‌انگیز آن‌ها را ندارید. اما باور کنید به محض این‌که کار خود را از راه دور و از خانه‌تان شروع کنید، دلتان برای تمامی تعاملات انسانی ساده و روزمره تنگ می‌شود. دلتان برای تمامی ناهارهایی که با همکاران‌تان خوردید و نیز برای یونیفرمی که مجبور بودید هر روز بپوشید، تنگ می‌شود.

وب سایت Lifehacker اطلاعاتی را از منابع متعدد مانند کافی‌شاپ‌های محلی و مربیان و مشاوران مختلف گرد هم آورده تا به شما در حفظ تعادل، بهره‌وری و بهداشت روانی‌تان هنگام دورکاری کمک کند. بازه زمانی کار در منزل می‌تواند یک هفته و یا کلا برای تمام دوره کاری شما باشد. خواندن این مقاله برای کسانی که در مشاغل دورکاری فعالیت دارند، بسیار مفید است.

مشخصا کار در منزل باعث می‌شود کسی را نبینید و کم‌کم راه‌های تعامل با انسان‌ها را فراموش کنید. ممکن است روزهای روز در خانه باشید و همین باعث شود احساس تنهایی و یا حتی افسردگی کنید. اگر در زندگی روزمره خود تغییراتی را ایجاد نکنید، این تنهایی و انزوا اثر بدی بر کل زندگی‌تان خواهد داشت.

خیلی از کارمندانی که دورکاری می کنند و یا افرادی که مستقلا و در منازل‌شان کار می‌کنند می‌گویند که باید پیوسته با مشکل انزوا و تنهایی بجنگند. برخی فکر می‌کنند وقتی در خانه کار می‌کنید اگر لباس اداری بپوشید می‌توانید احساس کنید که واقعا بیرون از خانه به کار مشغولید اما راه‌هایی که در این جا برای جلوگیری از انزوا ذکرشده‌اند به این سادگی نیستند.

کار در منزل

  • به یک کافی‌شاپ رفته و کار خود را در آن‌جا انجام دهید. حتی انجام دادن این کار به صورت یکبار در هفته نیز می‌تواند در زوحیه شما تغییرات خوبی ایجاد کند. من خیلی خوشحالم که کافی‌شاپ نزدیک خانه من پر از افراد حرفه‌ای با قیافه‌های جدی و در حال کار کردن با لپ‌تاپ‌شان نیست البته به جز خودم. مردم در کافی‌شاپ گپ می‌زنند و صدای آن‌ها به من انرژی می‌دهد.
  • با افراد دیگری که کار در منزل انجام می‌دهند به رستوران بروید. این کار حس بسیار خوبی به شما خواهد داد. خصوصا اگر با فردی به رستوران می‌روید که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کند، می توانید نظرات‌تان را با هم به اشتراک بگذارید.
  • اگر مکانی برای کارهای مشارکتی وجود دارد که بتوان آن را اجاره کرد بد نیست میزی را برای خود اجاره کنید. اگر نیاز دارید مکان خود را تغییر دهید بد نیست فضاهای این چنینی را نیز برای تنوع دادن به کار خود و گریز از یکنواختی امتحان کنید.
  • عضو یک باشگاه ورزشی شوید. یکی از دوستانم می‌گفت قبلا به ورزش‌های انفرادی مانند دومیدانی علاقه بیشتری داشته اما با شروع کسب وکار خود در منزل ترجیحا ورزش‌های گروهی مانند بوکس و یوگا را انتخاب می‌کند. کار کردندر منزل می‌تواند برای شما حس عدم وجود دستورالعمل واضح و شفاف و یا عدم وجود مافوق را ایجاد کند اما گاهی نیاز دارید که کسی به شما فرمان بدهد و شما فرمان‌ها را اجرا کنید. در کلاس‌های ورزشی این اتفاق می‌افتد. مربی به شما دستور می‌دهد کجا پایتان را بگذارید و چگونه نفس بکشید و غیره.
  • کار پاره‌وقتی برای خود بیابید. اگر کار شما به شما این امکان را می‌دهد که کاری پاره‌وقت را به عهده بگیرید، بدین طریق می‌توانید از لاک خود بیرون آمده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. برخی افراد کار در کافه‌ها، سینماها و یا کار به عنوان راهنمای تور گردشگری را برمی‌گزینند. این تعاملات انسانی خلاقیت آن‌ها را بالا می‌برد.
  • به گروه‌های مختلفی که در همسایگی‌تان وجود دارند بپیوندید و یا در کلاس جدیدی ثبت نام کنید. می‌توانید اطلاعات مربوط به این گروه‌ها را در فیسبوک و میت‌آپ بیابید.
  • بر زندگی اجتماعی بیرون از کار خود متمرکز شوید. یکی از همکارانم به من گفته است که او حداقل سه بار در هفته دوستانش را به عناوین مختلف ملاقات می کند. این دیدار می تواند برای بازی، سینما وسایر تفریحات باشد. شما نیز می‌توانید برای ملاقات با دوستان‌تان در طول هفته از پیش برنامه‌ریزی کنید و این حس خوبی را به شما خواهد داد.
  • با یک مشاور حرف بزنید. راستش این توصیه را برای همه افراد دارم چه آن‌ها که در منزل کار می‌کنند و چه کسانی که در اداره‌ها مشغول به کارند.
  • دوستان آنلاین بیابید. در دنیای امروز ما با انواع شبکه‌های اجتماعی احاطه شده‌ایم. شما می‌توانید دوستانی را از شبکه‌های اجتماعی برای خود بیابید.
  • یک حیوان خانگی بخرید. حیوانت خانگی دوستان خوبی برای شما هستند. آن‌ها هرگز شما را تحت هیچ شرایطی قضاوت نمی‌کنند و وجودشان تنهایی شما را پر می‌کند.
  • اگر در یک شغل به تازگی استخدام شده اید و کارتان را به صورت دورکاری انجام می دهید، می توانید راهبردهایی را برای ساختارهایی قوی‌تر در زمینه کاری به مدیرتان پیشنهاد کنید. اگر ساختار اداری محل کارتان طوری است که کارکنان از راه دور بسیاری دارد، می‌توانید از سازمان خود بخواهید افرادی را که در یک منطقه زندگی می‌کنند را با هم مرتبط ساخته و یا برای آن‌ها جلساتی را فراهم آورد. این کار علاوه بر جلوگیری از مشکل انزوا منجربه قوی‌تر شدن روابط کاری نیز می‌شود.
  • انزوای خود را در آغوش گرفته و بپذیرید. زمانی که از افراد مختلف درباره راه‌های غلبه بر انزوا و تنهایی سوال می‌کردم شخصی به من گفت: چرا باید با آن بجنگم؟ من انزوا را دعوت می‌کنم و با آغوش باز آن را می‌پذیرم. این بهترین روش مقابله با آن است. اگر چیزی باید که باید با آن بجنگم عدم تمرکز بر کارم است. بله مرغ همسایه همیشه غاز است و برای شما که کارتان را در منزل‌تان انجام می‌دهید شاید کار کردن در بیرون جذاب باشد. اما بد نیست مزایایی کار در منزل را نیز مورد ملاحظه قرار دهید. شما آقای خودتان هستید و همه چیز دست خودتان است پس تنهایی‌تان را بپذیرید. و اگر تنهایی‌تان بی سر وصدا و مسکون است، مجموعه‌ای از آهنگ‌های مورد علاقه‌تان کفایت می‌کند تا همه چیز به شور و وجد بیاید.

نگاه ویژه رییس‌ جمهور به استارت‌ آپ‌ ها

به گزارش کلیک به نقل از ایسنا؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود از توجه رییس جمهور به کسب و کارهای نوپا خبر داد و عنوان کرد: ‏رییس جمهور شب گذشته (9 اسفند) از شرکت های موفق کسب و کار نوپای استان هرمزگان تقدیر و امروز نیز در صحبت های خود تاکید کردند که این نوع کسب و کارها و گردشگری بهترین ابزارهای کارآفرینی هستند.

وی در ادامه از تلاش برای برگزاری نشستی با حضور رییس جمهوری و فعالان عرصه توسعه ‎اقتصاد دیجیتال خبر داد.

مقوله اقتصاد دیجیتال از آن دست مباحث جدیدی است که ظاهرا دولت دوازدهم برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال حساب ویژه ای بر روی این حوزه باز کرده است. در فضای اقتصاد دیجیتال اصلی‌ ترین عامل ایجاد رونق اقتصادی فعالیت کسب و کارهای نوپاست که اخیرا سازمان فناوری اطلاعات نیز لوایح پنج گانه‌ ای را برای ساماندهی و قانونمند کردن این کسب و کارها طراحی کرده است.

نگاه مثبت پلیس به استارتاپ‌ ها

به گزارش کلیک به نقل از شنبه پرس؛ سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت با اشاره به افزایش استارت‌ آپ‌ ها و فعالیت آن‌ ها در شهر هوشمند عنوان کرد: ما نگاهمان به استارت آپ‌ ها بسیار مثبت و حمایتی است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده کشور، بیکاری است اظهار داشت: این کسب‌ و کارهای نوین الحمدلله توانسته اند مشاغل خوبی ایجاد کنند و در زمینه رفع بیکاری موثر بوده‌ اند. نمونه موفق آن‌ ها را در حوزه‌ های مربوط به حمل‌ و نقل مشاهده می‌ کنیم، لذا نگاه مثبتی به آن‌ ها داریم.

رییس پلیس پایتخت افزود: اما هر اقدامی باید در چارچوب قانون و با نظارت های لازم انجام شود و این یک اصل مهم است.

سردار رحیمی ادامه داد: ما بسیاری از صاحبان و متفکران این ایده ها را دعوت کردیم، بسیاری از آن ها به پلیس اماکن عمومی آمدند و رعایت قوانین و ضوابط را پیگیری کردیم.

وی با بیان این مطلب که صاحبان استارت آپ ها با پلیس هماهنگ هستند تصریح کرد: ما نگاهمان کنترلی، حمایتی، نظارتی و امنیتی است.

تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور به‌ دلیل دخالت سازمان ها

 نائب‌ رییس هیئت مدیره سازمان نصر تهران گفت: موج اول توجه به استارتاپ ها در کشور مفید بود، اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمان ها در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است.

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ شهاب جوانمردی نایب‌ رییس هیئت مدیره سازمان نصر تهران با بیان اینکه دخالت سازمان های مختلف در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است، عنوان کرد: راه‌ اندازی کسب‌ و کارهای نوپا امروزه در کشور باب شده و کمتر کسب‌ و کاری را می‌ شناسیم که سراغ حوزه استارتاپ ها نرفته باشد و این کار باعث تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور خواهد شد.

وی به موانع و چالش های استارتاپ ها در تجاری‌ سازی و گسترش خدمات شهر هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از ورود به حوزه استارتاپ ها باید صورت مسئله را مشخص کرد و ابتدا استارتاپ ها را به‌ خوبی بشناسیم.

وی بیان کرد: وقتی می‌ گوییم درصدد استفاده از استارتاپ ها هستیم، مشخص نمی‌ کنیم که قرار است چالش های جدید را برای این کسب‌ و کارها مطرح یا مشکلات موجود را به‌ کمک آنها حل کنیم.

نایب رییس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای تهران در تشریح مشکلات استارتاپ های کشور گفت: موج اول توجه به استارتاپ ها در کشور مفید بود اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمان ها در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است.

وی با تأکید بر رفع موانع فعالیت کسب‌ و کارهای نوپا در کشور تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم شاخص کارآفرینی در کشور را بهبود بدهیم و چالش ها و قوانین موجود در این حوزه را برطرف و تسهیل کنیم؛ پس از این کار می‌ توانیم به‌ فکر طراحی شاخص ها باشیم.