قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو وردپرس

کلمه کلیدی در عنوان موجود و به عنوان تجربه بهتر است در ابتدای آن پیمان داشته باشد.

عنوان  صفحات و مطالب نباید نه کوتاه و نه بلند باشد. نمونه : سئو و بهینه سازی سایت بر اساس راهکارهای موثر و ماندگار این یک عنوان بدی است ولی اگر راهکارهای مهم سئو باشد شاید بازدید بیشتری برای سایت من ایجاد کند

6- بهینه سازی توضیحات متا : این تگ ( توضیحات متا) بصورت سر راست در سئوسایت شما  تاثیر ندارد. ولی برای جذب کاربر و تاکید بر واژه ویژه کارایی بسزایی دارد


7- بهینه سازی عکس ها : برای عکس های خود از alt مناسب کاربرد نمایید. حجم عکس ها بهینه بوده و همچنین تگ alt بایى  بستگی نزدیکی با محتوا داشته باشند.


8- استفاىه ىرست  از نقشه سایت  : نقشه سایت  نقش  بسیاری در هدایت و راهبری پسندیده خزنده ها را ىر سایت شما دارد.


9- استفاده از breadcrumbs : این لغت به معنی خردا نان است و وضعیت و موقعیت فعلی کاربر را در سایت نشانه می دهد که یک ساختار زنجیره مراتبی داردم.


10- کاربرد درست  از H1 و H2 و H3 : از h1 فقط یکبار در صفحه و ان هم برای تیتر اصلی صفحه  استفاده کنید. ولی توجه داشته باشید  به کارگیری h2 نیز اهمیت زیادی  دارد و بهترین طریق برای آموزش سئو وردپرس  روی محتوا  است و برای تیترهای مهم کاربرد شود. از h3 نیز برای تیترهای پیوسته و زیرمجموعه ای کاربرد کنید.


11-فشرده سازی هر چه اغلب فایل های CSS و JS برای شفا سرعت سایت


12- بالا بردن سرعت لود سایت :  یکی از خروجی های باره یازدهم همان بالابردن سرعت لود سایت وردپرسی شما است.


13- ساختار وهدایت بهتر  دسترسی کاربر به صفحات باره دربایستن : از راه  لینک سازی داخلی در مطالب  کوشش کنید که کاربر را به مطالب همانند هدایت کنید.


14- ایجاد نقشه سایت برای کاربر : این تقسیم صرفا برای دسترسی راحت تر کاربران در سایت است 


15- حذف ویا  محتوای تکراری : بهتر میگفتم اصلاح لغایت حذف ولی محتوی تکراری در سایت باید به نحوی دوباره بازنویسی شود که هیچ شباهتی با هم نداشته باشد به نحوی انگاشت مطلب پیشین را حذف کرده اید.


16- مشخص کردن صفحات فرود : همواره بدانید که کیفیت از کمیت بهتر است اگر شما هزاران صفحه بی کیفیت داشته باشید برآیند اینکه هیچ سئوی درونی نیز نخواهید داشت بنابراین کیفیت صفحات از تعداد انها زیاد  مهمتر است. بعد سعی کنید که صفحات ارزشمند را در گوگل ایندکس کنید به جای صفحات بی ارزش. برای بازدارندگی از نمایه صفخات بی ارزش در گوگل می توانید از   Noindex بر روی صفحات بی ارزش (از دید سئو) بهره‌گیری کنید. . این کار را میتوان برای  صفحات همانند (محتوای مشابه)  نیز می طاقت بهره‌گیری کرد اما اگر صفحه هایی هستی دارن  که امکان noindex کردن آنها هستی ندارد می توانید از Rel=Canonical کاربرد نمایید.


17- مهندسی ساختار تارنما : ساختار سایت شما  باید به صورتی  باشد که کاربر بتواند به  راحتی با سایت کار کرده و به علاقه مند باشد و به خاطر بی نظمی و رعایت نکردن نکات تجربه کاربری آن را ترک نکند. 


18- از سیستم خبرنامه استفاده کنید و سعی داشته باشید که کاربران در آن عضو شوند.


19- همواره سهی داشته باشید که خدمات منحصر به فردی رابرای کاربرام خویش در سایت استفاده کنید.


20- محتوای ارزشمند فرآوری کنید که مطاق با دربایستن کاربر باشد.