قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای تبلیغاتی کدامند؟ ,و بهتری هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی سفیران سازمان و خدمات شما در دستان کاربران و مشتریان شماهستند که بصورت خاموش و ماندگار ،نام و قابلیتهای شما را در ذهن آنها ماندگار میکنند.


با  نزدیک  شدن به پسین سنه اکثر شرکتها و سازمانها برای تهیه هدیه تبلیغاتی  سال نو آغاز به تکاپو می کنند و در این بین پیدا کردن بهترین ایده برای تعبیه هدیه تبلیغاتی پسندیده بسیار دارای اهمیت میباشد.







چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟

اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی برای یک سازمان موثر است را نوع پیشه و خدمات ان سازمان مشخص میکند.برای صریح شدن این سوژه برایتان مثالی میزنیم:

اگر سازمان شما در فیلد ورزش پیشه میکند مسلما لباسهای ورزشی ، کلاه و غیره که دقیقا در فیلد کاری سازمان شماست بسیار کارساز خواهد بود اما نکته مهم در این رابطه اینست که کاربران و مشتریان شما در تمام سالهای گدشته از سازمان شما هدایای تبلیغاتی از این دست را گرفتن کرده اند و احتمالاً سایر برایشان جذابیتی نداشته باشد.

اکنون این سوال مطرح میشود که چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای سازمان و مشتریان خود تهیه کنیم لغایت همش ماندگار و تاثیر گذار باشد و همچین در نگرش و دهنیت مشتریان شما پرتو از قابلیتها و توانایی شما را داشته باشد و از همه مهمتر اینکه جدید و ویژه باشد.






بررسی کارایی گذاری هدایا تبلیغاتی از نقطه نظر یک سایت معتبر جهانی :

اصولا هدایای تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی شناخته میشود طی بررسی انجام شده در تارنما معتبر www.sageworld.com برروی میزان پرتو گداری و کاربرد هدایای تبلیغاتی در میانی مشتریان و کاربران نتایج زیر بدست امده است :

1. از هر 10 مشتری ، 8 مشتری بین یک الی 10 شماره از هدایای تبلغاتی را دریافت داشته اند

2. 43 % از این مشتریان از هدیه تبلیغاتی در کمتر از یک هفته از دریافتش کاربرد میکنند

3. از این 10مشتری ، 6 تن هدیه تبلیغاتی را لغایت 2 سال حفاظت میکنند.

4. فقط یک نفر از 5 تن با شکیبیدن هم هدیه تبلیغاتی خود را استفاده نکرده و دور می اندازد

5. قبل از اخذ هدایای تبلیغاتی، 55% مردم امکان کار با دهنده هدیه تبلیغاتی را داشتند که بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی این رقم به 85% افزایش میابد.

6. کیفهای تبلیغاتی نشان گذار ترین هدیه تبلیغاتی در آمریکا شناخته شده است ( البته این نکته حائز اهمیت است که هر فرهنگ و کشوری یک نوع هدیه تبلیغاتی بیشترین اثرگذاری را برایش دارد )

7. 30% از مردم آمریکا حائز یک هدیه تبلیغاتی که دائم همراهشان هست میباشند

8. اولین فرآورده تبلیغاتی شناخته شده بج سینه در زمان ریاست جرج واشنگتن در آمریکاست

9. 53% موارد هدیه تبلیغاتی تصویر مطلوبی از هدیه دهنده  در زهن مشتری برپایی میکند.

10. 48% مشتریان بسیار تمایل دارند که مجدد هدیه تبلیغاتی دریافت کنند.

11. مشتریان به مدت 6 ماه هدایای تبلیغاتی قابی را در  نزدیک  خود آویزان میکنند

12. 69% مشتریان اگر دانستن کنند هدایای تبلیغاتی موثر میباشد آنرا انتخاب میکنند.

13. 89%از مصرف کنندگان می توانند ، تبلیغ کننده یک محصول تبلیغاتی را که در دو سال گذشته گرفتن کرده اند، به یاد بیاورند.

14. 90% از مشتریان دست کم یک فرآورده تبلیغاتی دراتاق پیشه یا محل زندگی خود دارند.

15. 77% از مصرف کنندگان می گویند سودمند بودن محصول تبلیغی، انگیزه اصلی آنها برای حفظ آن هدیه میباشد، محصولات کامپیوتری ،محصولات بهداشتی و ایمنی،نوشت افزار به عنوان سودمند ترین هدایای تبلیغاتی رتبه بندی شده است.

16. 57% از مشتریان از روی تبلیغ روی لیوان میتوانند تبلیغ دهنده را پیدا کنند.

17. هدایای تبلیغاتی به میزان 500% باعث برپایی خوشنودی در مشتریها در قبال نامه های تبلیغی از سازمانها میشوند.

اکنون میبینیم که هدایای تبلیغاتی چه تاثیرات احتشام در ایجاد رشددر سازمان و ارائه قابلیتهای موجود دارند ولی سوال مهم اینجا مطرح است که

چه مدل هدیه تبلیغاتی در عصر جدید بایستی برگزیدن کرد که بهترین نتیجه را برای سازمان داشته باشد؟

یکی از هدایای تبلیغاتی جدید که امروزه باره استفاده پیمان میگیرند فلش مموری تبلیغاتی میباشند ولی چرا ؟

اپل عرضه پد شارژ بی‌سیم ایرپاور را رسما لغو کرد

اپل ساعاتی پیش از لغو عرضه‌ی پد شارژ بی‌سیم ایرپاور (AirPower) خبر داد. در گفت‌و‌گویی با وب‌سایت تک‌کرانچ، «بروز مشکل در دستیابی به استانداردهای والای اپل» برای ایرپاور، به‌عنوان دلیل لغو عرضه‌ی این محصول موردانتظار ذکر شده است. 

قائم‌مقام ارشد بخش مهندسی سخت‌افزار اپل با ابراز تأسف برای عملی‌نشدن عرضه‌ی ایرپاور، در این زمینه گفته است: «پس از تلاش‌ بسیار، ما به این نتیجه رسیدیم که ایرپاور توانایی دستیابی به استانداردهای والای ما را ندارد [و به‌همین خاطر] کل پروژه را لغو کرده‌ایم. از مشتریانی که منتظر عرضه‌ی این محصول بودند، پوزش می‌طلبیم. ما همچنان به این موضوع که آینده قرار است بی‌سیم باشد، اعتقاد داریم و از همین‌رو خود را متعهد می‌دانیم که تجربه‌ی کار با محصولات بی‌سیم را روز‌به‌روز بهبود بخشیم [و آن‌ها را همه‌گیر‌تر کنیم].»

Airpower

اپل: «ایرپاور توانایی دستیابی به استانداردهای والای ما را نداشت»

پد شارژ بی‌سیم ایرپاور برای نخستین‌بار در جریان رونمایی گوشی آیفون ۱۰ در سپتامبر ۲۰۱۷، معرفی شد؛ پدی که اپل با وعده‌های جذاب، توانست سریعا توجه کاربرانش را به آن معطوف کند.

این پد در آن زمان خصوصا به‌دلیل معرفی امکان شارژ بی‌سیم برای آیفون ۱۰، اهمیت زیادی پیدا کرده بود. اپل در آن زمان گفت که قصد دارد ایرپاور را در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار کند؛ اما این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد. درضمن هر بار که اپل برگزاری رویداد جدیدی را تأیید می‌کرد، همگی مشتاقانه منتظر بودیم که تاریخ عرضه‌ی نهایی این محصول اعلام شود؛ این اتفاق هم هیچ‌گاه عملی نشد. درواقع اپل ۱۸ ماه است که در رابطه با ایرپاور سکوت اختیار کرده است.

همان‌طور که بالاتر گفتیم، یکی از مهم‌ترین کارهای اپل برای جذاب‌کردن ایرپاور نزد مردم، وعده‌وعیده‌هایی بود که نشان می‌داد چنین محصولی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. برای مثال یکی از موضوعاتی که کوپرتینویی‌ها زیاد روی آن تآکید می‌کردند، این بود که ایرپاور می‌تواند به‌صورت همزمان سه دستگاه را شارژ کند (به‌طور مشخص این سه محصول شامل آیفون، ایرپاد و اپل واچیودند).


چرا تولید ایرپاور لغو شد؟

اپل در خبری شوکه‌کننده اعلام کرد که ایرپاور را به بازار عرضه نخواهد کرد. براساس بیانیه‌ی شرکت، ایرپاور استانداردهای کیفیت بالای محصولات اپل را تأمین نمی‌کند. البته، کوپرتینویی‌هایی علت دقیقی از تصمیم خود اعلام نکردند و به‌همین دلیل، کارشناسان به حدس و گمان‌هایی پیرامون محصول دو ساله‌ی آن‌ها پرداختند. قطعا برای بحث‌های سخت‌افزاری، ifixit تعدادی از معتبرترین کارشناسان را دارد و می‌توان از نظرات آن‌ها در تخمین علل عرضه‌نشدن AirPower استفاده کرد.

ایرپاور اولین‌بار در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ به‌صورت عمومی و در جریان کنفرانس معرفی آیفون X رونمایی شد. اپل در آن رویداد ادعا کرد که شارژری با قابلیت شارژ ۳ دستگاه هم‌زمان به بازار عرضه خواهد کرد. به بیان آن‌ها، کاربر می‌توانست گجت‌هایی همچون آیفون،اپل واچ و ایرپاد را به‌صورت هم‌زمان با استفاده از آن پد شارژ وایرلس، شارژ کند.

کوپرتینویی‌ها ادعا می‌کردند که ایرپاور را یک سال پس از آیفون X یعنی در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهند کرد. البته، قول‌های آن‌ها شامل تأخیرهای متعدد شد و کارشناسان و کاربران، انواع حدس و گمان را درباره‌ی آینده‌ی آن محصول، بیان می‌کردند. به‌خصوص وقتی اپل تمامی محتوای مرتبط با ایرپاور را یک سال پس از معرفی از وب‌سایت خود حذف کرد، نگرانی‌ها درباره‌ی عرضه‌ی آن، بیشتر شد.

با شروع سال ۲۰۱۹، امیدواری کاربران درباره‌ی ایرپاور بیشتر شد. شایعه‌های متعدد، عرضه‌ی آن را محتمل می‌دانستند و حتی برخی، رویداد ۵ فروردین را زمان مناسبی برای عرضه‌ی نهایی پد شارژ نامیدند. با انتشار iOS 12.2 و قابلیت‌های جدید آن در پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی عرضه‌ی ایرپاور بیشتر هم شد. به‌علاوه، در پشت جعبه‌ی نسل جدید ایرپاد اپل هم تصویری از پد شارژر دیده می‌شد که باز هم امیدها را نسبت به ایرپاور افزایش داد.

ایرپاد

به‌هرحال، تولید و عرضه‌ی AirPower تنها چند روز پس از رونمایی‌های سریالی کوپرتینویی‌ها، لغو شد و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی علل آن، به اوج رسید. امروزه، پدهای شارژ وایرلس متعددی در بازار وجود دارند که چند دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ می‌کنند؛ البته، برخلاف آن‌ها که تنها ۳ شارژر مجزای تجمیع‌شده در یک واحد سخت‌افزاری هستند، محصول اپل قرار بود نسل جدیدی از چنین پدهایی باشد.

ایرپاور، بیش از شارژرهای دیگر از سیم‌پیچ القایی استفاده می‌کرد

کارشناسان ifixit، نظریه‌ی جالبی درباره‌ی علت لغو تولید ایرپاور دارند که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

گرمای بیش‌ازحد و تداخل عملکرد

پدهای شارژ بی‌سیم، درواقع از القای الکترومغناطیسی برای شارژ گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. گوشی و پد شارژ، هردو مجهز به سیم‌پیچ‌ هستند. صفحه‌ی شارژ، جریان را از پریز برق دریافت کرده و آن را به سمت سیم‌پیچ می‌فرستد که باعث ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی می‌شود. میدان ایجاد شد، جریان الکتریکی را در سیم‌پیچ گوشی هوشمند ایجاد می‌کند که درنهایت، به شارژ شدن باتری آن می‌انجامد.

ایرپاور/AirPower

برقی که از روش بالا به گوشی هوشمند تزریق می‌شود، تمیز یا ایده‌آل نیست. در آن انتقال، نویز ایجاد می‌شود که احتمالا با دستگاه‌های بی‌سیم دیگر، تداخل خواهد داشت. به‌همین دلیل، سازمان FCC و سازمان‌های قانون‌گذار مشابه، استفاده از انتشارات برقی مبتنی بر سخت‌افزارهای بی‌سیم را محدود می‌کنند.

افزایش قدرت شارژ، می‌توانست خطرات جانی به‌همراه داشته باشد

نویز ایجاد شده از یک سیم‌پیچ، شاید مشکل چندانی ایجاد نکند، اما هر سیم‌پیچ شارژ، نوعی از موج با ساختار تقریبا متفاوت با دیگری را ایجاد می‌کند. وقتی آن امواج با هم ترکیب شوند، تداخل ایجاد شده احتمالا منجر به افزایش قدرت آن‌ها خواهد شد. امواج رادیویی، شبیه به امواج دریا، با ترکیب و تداخل، قدرت خود را افزایش می‌دهند.

مدیریت تداخل‌های ایجاد شده در اثر ترکیب امواج الکترومغناطیسی، چالش‌های زیادی به‌همراه دارد. به‌علاوه، با افزایش سیم‌پیچ‌ها، چالش‌ها نیز چندبرابر می‌شوند. باتوجه‌به جزئیات پتنت اپل، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که آن‌ها، قصد داشتند سیم‌پیچ‌های بیشتری نسبت به نمونه‌های موجود، در شارژر بی‌سیم خود استفاده کنند.

پتنت ایرپاور

شارژرهای موجود در باراز، از ۲ یا ۳ سیم‌پیچ درکنار هم استفاده می‌کنند و کاربر باید برای پیدا کردن نقطه‌ی مناسب شارژ گوشی، آن را روی پد جابه‌جا کند. اپل قصد داشت با عرضه‌ی ایرپاور و استفاده از سیم‌پیچ‌های دارای تداخل با یکدیگر، یک سطح بزرگ شارژ بدون نیاز به جابه‌جایی گجت، عرضه کند. همان تصمیم و رویکرد، چالش‌های متعددی را برای مهندسان کوپرتینو به‌همراه داشت.

یک کارشناس تولید شارژرهای بی‌سیم، در مصاحبه با iFixit، چالش‌های احتمالی اپل در تولید شارژر ایرپاور را بررسی کرد. ویلیام لامپکینز، معاون ارشد مهندسی در O & S Services گفت:

با گذر زمان، ترکیب ایجاد شده در سیگنال‌های شارژ، با هم ترکیب شده و قدرت‌مند می‌شوند. قدرت افزوده، می‌تواند چالش‌هایی را ایجاد کند. مثلا با قوی‌تر شدن آن، شاید عملکرد ضربان‌ساز یک بیمار قلبی نیز به خطر بیافتد. حتی ممکن است اتصال مدار کوتاه در سمعک الکتریکی یک بیمار شنوایی ایجاد شود.

باتوجه‌به توصیحات بالا، می‌توان پیش‌بینی کرد که حتی با عرضه‌ی ایرپاور نیز، شاید اپل با چالش‌هایی از جنس قانون‌گذاری‌های سلامت و امنیت، به‌خصوص در آمریکا و اروپا روبه‌رو می‌شد.

احتمالا اپل نمی‌توانست مجوز FCC را برای ایرپاور دریافت کند

نکته‌ی جالب درباره‌ی خبر لغو تولید ایرپاور، زمان انتشار آن است. درواقع، آن خبر را می‌توان به‌نوعی لحظه‌آخری نامید. چرا که دقیقا در نزدیکی عرضه‌ی ایرپاد نسل جدید منتشر شد. لامپکینز می‌گوید چنین اتفاقاتی، مرسوم هستند. به‌عقیده‌ی او، اپل از ایرپاور در آزمایشگاه‌های خود استفاده می‌کرد و شاید مهندسان آن‌ها، در ابتدا دقت آن‌چنانی به عواقب عملکردی آن نداشته‌اند. به‌هرحال، قوانین FCC‌ برای دستگاه‌های شارژ بی‌سیم بسیار سخت‌گیرانه هستند و مثلا، امواج آن‌ها را تا فاصله‌ی ۲۰ سانتی‌متر از دستگاه، به ۵۰ میلی‌وات بر سانتی‌متر مربع محدود می‌کنند.

با هارد درایو اکسترنال AC731 اپیسر آشنا شوید

اپیسر توانسته با ایجاد طراحی‌های متفاوت و عملکرد فوق‌العاده سخت‌افزاری، درزمره‌ی پنج شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی حافظه در سطح جهان قرار بگیرد. یکی از نکاتی که در تمامی محصولات این شرکت مدنظر قرار می‌گیرد، طراحی منحصر‌به‌فرد است.

طراحی زیبا با پوشش سیاه در هارددرایو اکسترنال AC731 باعث شده این محصول مدنظر کاربران خاص‌پسند قرار گیرد. این شاهکار اپیسر علاوه‌بر طراحی پیشرفته و ضدضربه‌بودن، با پوشش چرمی مات و باکیفیتش گزینه‌ای مناسب برای تجار بازارهای کنونی به‌شمار می‌آید. افزون‌براین، این بافت چرمی می‌تواند از لیزخوردن محصول در دست جلوگیری کند. برای حفاظت از اطلاعات باارزش کاربر، این محصول در رده‌ی هارددرایوهای ضدضربه با درجه‌ی نظامی ساخته شده و آزمایش‌های نظامی مربوط‌به افتادن از ارتفاع 1.2 متری را به‌آسانی گذرانده است. 

دومین نوع حفاظت این محصول دریافت استاندارد IP68 ضدآب و ضدگردوغبار است؛ به‌طوری‌که کاملا دربرابر غبار مقاوم است و می‌تواند به‌مدت یک ساعت در عمق یک متری آب بدون آسیب‌دیدن اطلاعات کاربر غوطه‌ور بماند. سومین نوع حفاظت ساختار تعلیق داخلی منحصربه‌فرد آن است. AC731 میزان لرزش را کاهش داده و تأثیرات ناشی از برخوردهای اتفاقی را به‌حداقل رسانده است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین،نماینده انحصاری اپیسر در ایران مراجعه کنید. درادامه، همراه باشید تا در قالب ویدئو با این محصول بیشتر آشنا شوید:

دیدگاه شما درباره‌ی این هارد اکسترنال چیست؟

با هارد درایو اکسترنال AC633 اپیسر آشنا شوید

اپیسر توانسته با ایجاد طراحی‌های متفاوت و عملکرد فوق‌العاده سخت‌افزاری، درزمره‌ی پنج شرکت مطرح تولید‌کننده‌ی حافظه در سطح جهان قرار بگیرد. در هارد درایو اکسترنال اپیسر AC633، محافظ پلاستیکی و ضد ارتعاش هارد درکنار ساختار تعلیق داخلی این محصول به‌طور محسوسی اثر نیرو‌های خارجی را کاهش می‌دهد. AC633 استاندارد IP55 دارد که از هارد در مقابل آب و گردوغبار محافظت می‌کند. چهار گوشه منحنی شکل این هارد درایو با ساختار ارتجاعی و ضربه‌گیر، موجب کاهش اثر سقوط می‌شود. علاوه‌بر این، ساختار تعلیق داخلی منحصر‌به‌فرد آن می‌تواند میزان لرزش رو کاهش داده و تاثیرات ناشی از برخورد های اتفاقی را به حداقل برساند. به‌طور کلی، AC633 دارای هر دو محافظ داخلی و خارجی است که امکان محافظت کامل برای خاطرات با ارزش شما را فراهم می‌کند.

 AC633 دارای رابط با سرعت بالا USB 3.1 نسل اول است که سرعت انتقال تا ۵ گیگابیت در ثانیه را ایجاد می‌کند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین، نماینده انحصاری اپیسر در ایران مراجعه کنید. در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو، نگاهی به این هارد درایو اکسترنال داشته باشیم.

دیدگاه شما در مورد این هارد چیست؟