قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نقش سئو داخلی در بهینه سازی چیست؟

سئو درونی چیست؟
On-Page SEO که به سئو پایه هم نامی است شامل موارد مختلفی مانند محتوا، کدنویسی، پیاده سازی فنی، ساختار و نمای سایت می‌شود. مدیران وب سایت باید تمام تلاش خویش را بکار ببرند که نتایج کار طراحی سایت و فرآوری محتوا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود. این فرآیند همان سئو درونی است. سئو داخلی به دو بخش سئو تکنیکال (ساختاری) و سئو درونمایه بخش می‌شود. فرآیندهای آن فقط روی رتبه دریافت تمرکز ندارند بلکه به بازاریابی اینترنتی کامیاب هم منجر می شود. 

بیشتر بخوانید : راهکارهای افزایش بازدید گوگل 

سئو درونی چیست؟

 

نقش سئو درونی در بهینه سازی چیست؟
تا زمانی‌که درون سایت وضعیت مناسبی نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت سئو بیگانه نتیجه بخش باشد. بنابراین بهینه سازی سایت باید از تو سایت آغاز شود، بعد از اینکه چگونگی تو سایت به چگونگی مناسبی قبض نوبت به سئو خارجی می‌رسد. زمانی که کارشناسان وب24 به بررسی سایت‌های مشتریان می‌پردازند، مشاهده می‌کنند بیشتر سایت‌ها حتی سایت‌های بزرگ و سرشناس کشور در تقسیم داخلی خطاهای بسیاری دارند که قبل از هر اقدامی باید این مشکلات اصلاح شود و بعد متعلق به به سراغ دیگر تکنیک‌های سئو برویم. اهمیت این جستار از آنجا پدیدار می‌شود که الی دشواری ها درونی سئو برطرف نشود کلیه اقدامات خارجی بی نشان و یا اگر نخواهیم اغراق نماییم مختصر اثر خواهد بود. 

سئو درونی دربرگیرنده چه چیزهایی است؟
سئو تکنیکال 
مشکل ساختاری یا تکنیکال گذرگاه حرکت کاربر در سایت را مختل کرده و به سردرگمی او می‌انجامد. بعید از چشمداشت نیست که چنین کاربری سایت را ترک کند و از خرید منصرف شود. در سئو تکنیکال تلاش می‌شود اشتباهات برنامه نویسی برطرف شود لغایت کاربر به راحتی بتواند به آنچه بیچارگی دارد دسترسی داشته باشد.

سئو محتوایی
ورود بازاریابان و نویسندگان حرفه ای به دامنه سئو، تولید محتوای تخصصی را وارد عرصه جدیدی کرد. به این ترتیب الگوریتم‌های گوگل متحول شدند و ارزش محتوا و بهینه سازی نوشتار چند برابر شد. در این زمان بود که بسیاری از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه از وسط رفت. 

مهم ترین پارامترهای سئو داخلی در پهنه تکنیکال کدام است؟
در اجرای راهبرد لازم است یک سری از پارامترهای تکنیکال را دلخواه قرار بدهیم. در پایین به بعضی از مهم‌ترین این پارامترها اشاره می‌کنیم:
•    کاربرد متناسب و هوشمندانه از متاتگ‌ها
•    تعیین صحیح عناوین صفحات و بر پای بست، اصول سئو 
•    انتخاب ساختار پسندیده برای لینک‌ها
•    استفاده از قالب‌های رسپانسیو
•    پروا به سرعت لود صفحات سایت
•    ثبت نقشه سایت در گوگل
•    توجه به لینک‌های درونی صفحات

بیشتر بخوانید : پیمان دریافت در صفحه اول گوگل 

برای سئو درونی محتوای سایت چه کارهایی ضروری است؟
محتوا به صورت مستقیم در بازاریابی و رتبه سایت اثرگذار است. گوگل طی سال‌های پسین به درونمایه اهمیت زیادی داده و بارها به این نکته تاکید کرده است. الگوریتم های مختلفی مشابه پاندا به جهت بررسی کیفیت محتوای مطالب جاسازی شده اند. از این جهت لازم است اهمیت ویژه ای برای سئوی درونمایه قائل شوید. برای سفارش فرآوری محتوای سئو شده کلیک کنید.
بزرگترین عاملی که به رتبه سایت آسیب وارد می‌کند و گوگل آن را جریمه می‌کند محتوای کپی (Duplicate content) است. همچنین محتواهای بی کیفیت (Thin Content) هم از جانب گوگل شناسایی شده و برای شما امتیاز منفی به همراه خواهند داشت. 


برای ارتقای کیفیت محتوای سایت لازم است این نکات را جدی بگیرید:
•    به صورت پیوسته به فرآوری محتوای ارزشمند و مناسب در پهنه کسب و کارتان بپردازید.
•    واژه ها کلیدی را هوشمندانه انتخاب کنید و به شکل پسندیده و به تعداد کافی در متن بکار ببرید.
•    از عنوان و زیر عنوان‌های جذاب و سئو شده استفاده کنید.
•    واژه ها کلیدی را به خرده مختلف و با هم خانواده هایشان در متن بکار ببرید.
•    محتوا را برای مخاطب فرآوری کنید و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.
•    هر نوشتار تنها و تنها یک تگ H1 خواهد داشت و در برگزیدن سایر تگ‌ها هم دقت کنید.
•    درونمایه فقط متن نیست از اهمیت تصویر و سئوی عکس ها غافل نشوید.

مالک هواوی چه کسی است؟

اخیرا اساتید دانشگاه فولبرایت ویتنام و دانشکده حقوق جورج واشنگتن آمریکا گزارشی منتشر کردند و در آن به بررسی هویت مالک هواوی پرداخته اند.

ارتباط هوای با دولت چین مساله ایست که همواره مورد مناقشه بوده و چندی پیش سازمان جاسوسی آمریکا گزارشی را در مورد تامین بودجه این کمپانی توسط دولت چین منتشر کرد در حالی که هواوی همواره مدعی بوده کارمندان مالک اصلی آن هستند.

در این مقاله اساتید دانشگاه های ویتنام و واشنگتن گفته شده:

مالک هواوی یک هولدینگ است که 99 درصد سهام آن در اختیار نهادی به نام «کمیته ائتلاف تجارت» قرار دارد و تنها 1 درصد آن در اختیار Ren Zhengfei بنیانگذار این شرکت قرار دارد. اطلاع دقیقی از عملکرد داخلی این نهاد و اعضا و رهبران آن در دست نیست و در واقع چیزی که در هواوی به نام سهام کارمندان معروف شده منافعی قراردادی برای سود مشارکتی است.
با توجه به ماهیت ائتلاف های تجاری در چین، اگر مالکیت این نهاد حقیقی بوده و کارکرد آن مشابه سایر ائتلاف های تجاری در چین باشد، می توان گفت که احتمالا هواوی تحت مالکیت دولتی قرار دارد.
حتی بدون توجه به این موضوعات، می توان با اطمینان گفت که مالک هواوی کارمندانش نیستند.

مالک هواوی

بنیانگذار هواوی در کنار رئیس جمهور چین

این پاسخ بیشتر از اینکه روشن کننده باشد سوال های بیشتری در مورد این شرکت به وجود آورد. در پی این گزارش، سران هواوی نیز در نشستی با رسانه ها نظراتشان را در این مورد اعلام کردند. دبیر ارشد هیئت مدیره هواوی Jiang Xisheng نظری مخالف این داشت و گفت:

مالک هواوی کارمندانش هستند. در چین قانون به این صورت است که یک کمپانی سهامی خاص می تواند تا 50 سهامدار ثبت شده داشته باشد. همچنین یک شرکت سهامی عام تا سقف 200 سهامدار دارد. در هواوی تعداد سهامداران خیلی بیشتر از 200 است بنابراین این تعداد نمیتواند به ثبت برسد. در حال حاضر هوای یک شرکت سهامی خاص است و اگر ما آن را به عنوان سهامی عام هم ثبت کنیم باز هم نمی توان تمام سهامداران را به صورت رسمی به ثبت رساند. بنابراین کل مجموعه به صورتی اداره می شود که هرکدام از کارمندان می توانند سهامدار هم باشند. کمیته ائتلاف تجارت نیز بر فعالیت های هولدینگ هواوی و شرکت هواوی تکنولوژیز تاثیرگذار نیست و در هیچکدام از فعالیت های تجاری این شرکت دخالتی ندارد.

 

جیانگ در مورد نقش دولت چین در کنترل هواوی نیز این چنین اظهار نظر کرد:

بیشتر چیزی که دولت آمریکا در مورد هواوی گفته صحت ندارد. بارها صحبت کرده ایم که هیچ شخص تاثیرگذاری از دولت در هواوی حضور ندارد. شرکت ارتباطات زیادی در بازارهای مرکزی هنگ کنگ و نقاط دیگر خارج چین دارد. اما تا جایی که می دانم تا به حال ارتباطاتی در داخل چین وجود نداشته است.

تاکتیک جدید حماس در نحوه جمع‌آوری کمک از طریق بیت‌کوین

حماس برای دریافت بیت کوین به عنوان کمک مالی به روش های خاصی روی آورده که رهگیری مبادلات مالی را برای سازمان های نظارتی بین المللی ناممکن کرده است.

حماس یک از بزرگترین سازمان های آزادی‌بخش فلسطینی است که کنترل نوار غزه را در دست دارد. شاخه نظامی این سازمان که « گردان های عزالدین قسام » نامیده می شود، تحت تحریم های آمریکا و اروپا قرار دارد و از این‌رو دریافت کمک های مالی از کشورهای خارجی برای آنها چندان آسان نیست.

این گردان برای دور زدن تحریم ها از دی ماه گذشته از هواداران خود در سراسر جهان خواسته کمک های مالی را در قالب بیت کوین به یک آدرس دیجیتال یا کیف پول رمزارز مشخص ارسال کنند. با این وجود سازمان ها و صرافی های دیجیتال با اطلاع از آدرس یک کیف پول می توانند مانع از نقل و انتقال رمزارزها به آن شوند و حالا حماس برای اجتناب از این مشکل روش دیگری را در پیش گرفته است. 

گردان های عزالدین قسام

گردان های عزالدین قسام سیستم جدیدی را پیاده سازی کرده که هر کمک مالی را به یک کیف پول رمزارز خاص می فرستد. به گفته موسسه Elliptic که در زمینه ردیابی تبادلات مالی فعالیت دارد، وب سایت جدید این سازمان اوایل امسال طی سه هفته ۰.۶ بیت کوین (معادل ۳۳۰۰ دلار) دریافت کرده است.

اهمیت دریافت کمک های مالی از خارج غزه آنقدر برای حماس اهمیت دارد که در کنار سایت و کیف پول های یگانه، راهنمایی دو دقیقه ای به زبان عربی و زیرنویس انگلیسی را با افکت های گرافیکی طراحی کرده که نحوه ارسال بیت کوین را به صورت گام به گام شرح می دهد.

در بخشی از این ویدیو به کمک کنندگان توصیه شده برای ارسال رمزارز از سیستم های عمومی استفاده کنند تا امکان ردیابی IP آنها وجود نداشته باشد. از آنجا که اروپا و آمریکا گردان عزالدین قسام را یک سازمان تروریستی می دانند، کمک مالی به آنها می تواند برای شهروندان خارجی دردسرساز شود.

اشتراک رایگان مجله همشهری داستان برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل‎موبایل

شاتل موبایل از اعطای اشتراک رایگان 6 ماهه اپلیکیشن مجله همشهری داستان به ارزش ۵۱رهزار تومان به مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های خود خبر داد.

همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شاتل موبایل اعلام کرد امکان استفاده مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه کشور، از 6 ماه اشتراک رایگان نسخه‌های جدید به همراه دسترسی به آرشیو کامل نسخه‌های قبلی مجله همشهری داستان و شماره‌های تازه این مجله پیش از عرضه نسخه چاپی را به همراه امکان دسترسی به داستان‌های صوتی فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، با ثبت نام از طریق شماره شاتل موبایلی خود در اپلیکیشن همشهری داستان، در نخستین ماه عضویت از یک‌ماه اشتراک ویژه (VIP) و در پنج ماه بعدی، از اشتراک رایگان شماره‌های جدید "ماهنامه داستان" در هر ماه و پیش از عرضه نسخه چاپی بهره‌مند خواهند شد.

تمامی مشترکین جدید و قدیمی شاتل موبایل، تا پایان سال می‌توانند با ثبت نام در اپلیکیشن همشهری داستان از طریق شماره شاتل موبایلی خود، از شش ماه اشتراک رایگان این اپلیکیشن به ارزش 51 هزار تومان برخوردار شوند.

گفتنیاست، از طریق این اپلیکیشن، امکان دسترسی به فایل PDF کامل مجله همشهری داستان، دسترسی به تمامی داستان‌ها به صورت تک داستان و بسته‌های داستانی، پر کردن کتابخانه براساس علاقه شخصی به داستان‌ها، انتخاب داستان براساس موضوع، نویسنده و یا مترجم فراهم می شود.

همشهری داستان، ماهنامه‌ای معروف و پرطرفدار در حوزه‌ی ادبیات داستانی از گروه مجلات همشهری است که ابتدای هر ماه منتشر می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و سیم کارت های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به این نشانی اینترنتی مراجعه یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

سئو یا SEO چیست ؟

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به قصد کسب رتبه بالاتر در صفحه نتایج آن ، این تعریفی جامع و البته ساده و روان از سئو میباشد.سئو SEO مخفف و اقتباس از عبارت Search Engine Optimization میباشد که ترجمه ماشینی ان میشود بهینه سازی موتور جستجو اما معنی صحیح تر این واژه بهینه سازی سایت برای موتور جستجو میباشد.

کلمه SEO تلفظ صحیح سئو میباشد.به نحوی میشه گفت که به هر نوع کار و جنبش و اقدامی که به چهره مستقیم و توسط شما یا سئوکارتون برای بالا بردن رتبه سایت در موتوری های جستجوگر مثل گوگل، بینگ و یاهو و دیگر موتورهای جستجوگر صورت می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود.

سئو پروسه و کاری نیست که ما برای یکبار در سایتمون اتمام بدیم و چشم براه این باشیم که سایتمون در نتایج بیاد بالا بلکه دربایستن به کار و جنبش و تعقیب مداوم داره SEO پیشه ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند نزاکت زیاد، دانش پیش زمینه‌ای و صبر است.  نزدیک  اکثر موتور‌های جستجو با تغییرات مداومی که در الگوریتم‌های رتبه‌بندی سپریدن میدهند غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این گویه است.

بهینه سازی یک سایت از عقیده سئو مایه می شود افرادی که به تعقیب درونمایه ، محصول یا خدمات شما هستند از طریق موتورهای جستجو مشابه گوگل ، بینگ و یاهو به سایت شما هدایت شوند. و با توجه به اینکه این شدامد و بازدیدکنندگان از طریق جستجوی واژه ها کلیدی پیوسته با سوداگری شما به سایت شما مراجعه کرده اند ، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری زیاد بالا است.

اگر به راستی به توسعه سوداگری خویش پروا میکنید تیم سئو و بهینه سازی وطن وبمستر با پیشینه ای درخشان و دارای مثال کارهای متعدد در این زمینه حاضر خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد جهت سفارش پروژه یا مشاوره و یا هر سوالی و پیشنهادی میتوانید از بخش تماس با ما ، نظرات خویش را در میانی بگذارید.

 

هدف سئو و بهینه سازی چیست ، آموزش سئو ، سئو چه کاربردی دارد
در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند.هدف اصلی سئو کمک به وب سایت‌ها در توسط آوردن محیط‌ بالاتر در نتایج جستجوی طبیعی موتورهای جستجو و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل دشواری ها و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح صریح است اگر صاحب یک تارنگار ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

پیشنهاد گزیده تر  استفاده ازگوگل وب مستر تولزچه تاثیری روی سئوی سایت دارد؟
به عنوان مثال شما با سئو یک سایت فروشگاهی به فروش اغلب و برندینگ بهتر می رسید، ولی با سئو سایت خبری شما فقط به بازدید کننده بیشتر و در نتیجه رتبه السکای بهتر و در واپسین،انجام برندینگ بهتر دست پیدا می کنید. اما این نکته را هم گوشزد کنم که برای افزایش مخاطب سئو سایت به انفرادی کافی نیست و عواملی موثری دیگری نیز هستند که در رشد و گسترش یک تارنما نقش بسزایی دارند.

بالا آمدن در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات پیوسته را نشان می‌دهد.

 

برخی از کاربردهای سئو را در پیوسته معرفی میکنیم :

اکثر کاربران احد از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو برگزیدن می‌کنند شما با بهینه سازی سایت خود میتوانید در این نتایج بالا بیایید و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید برآیند اینکه بازدیدکننده و مشتری اکثریت را خواهید داشت.
سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک راهبرد خوب در این رابطه باعث شفا تجربه کاربری و کاربردپذیری وب سایت می شود.
سئو همچنین باعث ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. در واقع افرادی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو کشف می کنند به شکیبیدن زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و سایر شبکه‌های اجتماعی با رفقا خود به اشتراک می گذارند.

 

در مجموع می توان اهداف سئو را بصورت پایین خلاصه کرد :
در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
باعث ایجاد برند می شود.
باعث افزایش شدامد سایت خواهد شد.
باعث شده تارنما در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
بهترین ابزار برای تبلیغات است.