از راهبردهای موثر بهینهسازی برای موتورهای جستوجو (SEO) به همراه کدنویسی، ساختار و فراداده (metadata) مناسب استفاده کنید.
۱۶.عملکرد سایت خود را شفا بخشید.
اطمینان حاصل کنید که محتوای سایت شما روی همه دستگاهها به شکل مناسبی نمایش داده میشود و لغایت کران شدنی سرعت سایت خود را بهینه کنید تا منجر به افزایش ترافیک سایت شود.
۱۷.کلمات کلیدی بهتری را منظور پیمان دهید
برای استراتژی بازاریابی محتوایی خویش کلمات کلیدی بی اندازه خاصی را قصد قرار دهید. این کار از میزان رقابت در رتبهبندیهای جستوجو میکاهد و بازدیدکنندگان متناسب اکثریت برای شما به ارمغان میآورد.
۱۸. برای افزایش شدامد سایت یک جامعه آنلاین برپایی کنید.
یک تالار گفتوگوی آنلاین برای مشتریان خود برپایی کنید تا با یکدیگر و با برند شما به تعامل بپردازند. این باعث میشود که آنها مرتبا به سایت شما سر بزنند که مایه پرورش وفاداری به برند و رشد فروش از راه گسترش بین خویش مشتریان خواهد شد. فقط باید هوشیار باشید که این فعالیتی سررسید بر، دشوار و بلندمدت خواهد بود. نیل پتل، همکار مشارکتکننده ما در مجله آنلاین کارآفرین کوشش کرد این پیشه را انجام دهد، ولی سرانجام پس از یکسال دست از تلاش کشید. میتوانید سرگذشت او را در اینجا مطالعه کنید و از درس هایی که گرفت سهم ببرید.
۱۹.در تالارهای گفتوگوی پیوسته با پهنه کاری خویش مشارکت کنید.
اگر ترجیح میدهید به جای ایجاد تالار گفتوگو برای خود، خودتان عضوی از یک تالار گفتوگوی مرتبط با پهنه کاری تان شوید، یک تالار گفتوگو پیدا کنید و به تکاپو در آن بپردازید. برای پیداکردن یکتا از این تالارها به گوگل بروید و عبارت “تالار گفتوگوی [حوزه کاری شما]” را جستوجو کنید.
۲۰.به یک گروه تارنگار نویسی بپیوندید.
برای افزایش شدامد سایت و جهت جلب پروا اغلب برای کار خود از سایتی مشابه Problogger یا Copyblogger بهرهگیری کنید.
۲۱.به یک گروه Slack بپیوندید
اصولا Slack یک چت روم کبیر است. به یک چت روم که در برگیرنده کسان حرفهای پهنه کاری شما –یا بازار قصد شما- است بپیوندید و به تکاپو بپردازید. اینفهرستی از گروههای Slack است که میتوانید مدنظر قرار دهید.
۲۲.فرصت نوشتن پست مهمان را در وبلاگ خود ارائه دهید.
مکانی برای ارسال پست مهمان برای افرادتاثیرگذار در تارنگار خویش ارائه کنید. آنها علاوه بر اینکه دیده میشوند، یک لینک به وبسایت خویش نیز بهدست میآورند، در برابر شما هم بخشی از مخاطبان آنها را بهدست میآورید.
۲۳.لینکهای ورودی از سایتهای دیگر بسازید
لینک هایی بسازید که کاربر را وارد سایت شما میکند. لینکها به بهینهسازی برای موتورهای جستوجو، ترافیک ارجاعی و برندسازی و افزایش بازدید گوگل سایت کمک میکنند.
۲۴.لینکهای ورودی مشکوک را حذف کنید
برای پیداکردن و حذف لینکهای نامناسب که میتوانند رتبه شما را در موتورهای جستوجو پایین نگاه دارند از یک سرویس مثل Ahrefs، Majestic یا Open Site Explorer کاربرد کنید.
۲۵.در وبلاگهای پیوسته با حوزه کاری خود پست مهمان ارسال کنید
خود را به عنوان یک مشارکتکننده مهمان در وبلاگهای سایر گستره کاری تان شناسایی کنید.
۲۶.در جستوجوی موقعیت هایی برای مشارکت مداوم باشید.
اگر بتوانید مشارکت مداومی با یک ناشر داشته باشید، با سرعت بسیار بیشتری برند خویش را با مخاطبان آن ناشر خواهید ساخت لغایت اینکه فقط یکبار بتوانید یک پست مهمان منتشر کنید.
۲۷. برای افزایش ترافیک سایت محتوای ویروسی ایجاد کنید.
سعی کنید محتوایی فرآوری کنید که شگفت آور، منحصر به فرد، سرگرمکننده و آموزنده باشد لغایت بتواند اینترنت را زیر و زبر کند.
۲۸.به محتوای خود تصویر اضافه کنید.
واضح است محتوایی که با تصویر به اتفاق باشد، عملکرد بهتری دارد.
۲۹.یک کانال یوتیوب گذرگاه بیندازید
یوتیوب، خویش یک پلتفورم اجتماعی است، ولی ویدیوهای آن معمولا آشکارا در نتایج جستوجوی گوگل نیز نمایش دیتا میشوند.
۳۰. برای افزایش ترافیک سایت پادکست بسازید
امروزه پادکستها طرفداران زیادی پیدا کردهاند. فهم متقابلی با مستمعین پیدا کنید و با اینکار میتوانید مخاطبان مقاوم قدم و وفاداری بهدست بیاورید.