قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 40

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اهداف سئو کدامند؟ اهداف سئو کدامند؟

اهداف سئو کدامند؟
سئو در یک دهه تازه ما فوق حتماً تصور تکامل پیدا کرده است و موتورهای جستجو نیز با سرکوب پدیده اسپم توانستند بهترین محتوا و اطلاعات را به کاربران نمایش دهند. اهداف منسوخ شده ای از جمله تعداد بک لینک ها و تمرکز بر روی پیج رنک، امروزه در برنامه های سئو جایی ندارند، چراکه معیار های مناسبی محسوب نمی شوند. اهدف جدید سئو چیست؟ از چه معیارهایی می بایست برای ارزیابی آن بهره‌گیری کرد؟ استجابت این سوال ها به اهداف شما بستگی دارد.

برای رسیدن به اهداف خود، بیچارگی است که نخست جایگاه خود را در بازار مشخص کنید. در ضمن توجه به نوع صنعتی که در آن فعالید و همینگونه روشهای کسب مشتری نیز دارای اهمیت زیادیست. ابعاد سوداگری شما نسبت به دیگر رقبایتان و میزان منابع و بودجه شما نیز در تعیین اهداف سئو حائز اهمیتند.

بسیاری از تارنما ها یکراست بر روی افزایش درامد سایت تمرکز می کنند، در حالی که این منظور برای هر سایتی بهترین نیست. شدنی است تارنما شما بیشتر به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای ترغیب مشتریان هدف تعریف شده باشد.

سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، موثرترین روش به عنوان یکی از راهبرد های بازاریابی سوداگری شماست. سئو می تواند موجب افزایش مراجعت سرمایه فعالیت های آفلاین و آنلاین بازاریابی شما گردد. این مهم به وسیله هرچه اغلب دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو به دست می آید.

ما در این مطلب به ذکر مهمترین اهداف کسب شونده برای یک وب سایت پرداخته و توصیفی از معیارهای پیوسته با هر یک خواهیم داشت. از این راهنما در فعالیت بازاریابی خود استفاده کرده و در صورت داشتن هر گونه سوالی، آن را در فرم انتهایی صفحه مطرح نمایید.

در پیوسته به شناسایی مهمترین اهداف سئو سایت می پردازیم.

افزایش درامد
وب سایت ها به چهره مستقیم یا غیر سر راست از سئو برای افزایش درامد از بازدیدکنندگان خویش استفاده می کنند. با این حال تفاوت های بنیادی بین وب سایتی که به تعقیب فقط یک فروش فانی و وب سایتی که به دنبال برپایی یک سوداگری آینده دار است هستی دارد.

در فروشگاه های اینترنتی که به تعقیب فروش سر راست محصولات خویش و افزایش درامد هستند، کاملا منطقیست که هدف آنها افزایش بازدیدکنندگان و بهینه سازی صفحات سایت در جهت فروش هر چه بیشتر محصولاتشان باشد. برای پیگیری کردن این هدف، پیاده سازی یک سیستم ترکینگ در فروشگاه های اینترنتی امری ضروریست، چرا که چنین سیستمی علاوه بر نمایش میزان نرخ تبدیل، ارزش هر تبدیل را نیز به شما اعلام می کند.

درخواست کسب اطلاعات بیشتر از طرف کاربران
وقتی که یک سایت به جای فروش بیشتر، با تمرکز بر روی افزایش درخواست کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر از شما ایجاد می شود، رویکردهای سئو نیز پس از این تغییر می کند. در این گونه هدفگذاری به جای تمرکز بر روی فروش ساده تر، می بایست بر روی صفحاتی که توصیف کننده محصولات، خدمات و سوداگری شماست، تاکید کرد.

ارزیابی در چنین هدفی می توانند بر روی آنالیز نوع استفاده کاربران از ابزارهای سایت، چت آنلاین کاربران با شما و وانگهی سوالاتی که کاربران از طریق فرم تماس از شما می پرسند، متمرکز گردد.

روش های گفتگوی آفلاین مشابه تماس های تلفنی را در وبسایت ایجاد کرده و آن را قابل ارزیابی کنید. موثرترین شیوه در این گونه ارزیابی، به کارگیری تلفنی مجزا یا طریق های قابل ارزیابی دیگر، برای تشخیص کاربرانیست که از طریق سایت با شما تماس گرفته اند.

برای ارتقا هر چه بیشتر این روش می توانید سیستمی را پیاده سازی کنید که آی پی کاربران را شناسایی و اطلاعات آن ها را در صورت وجود برای شما فهرست کند لغایت آنالیز دقیقی از ویژگی های کاربران خویش داشته باشید.

آموزش و سرگرم کردن کاربران
اگر قصد شما نمایش مزیت محصولات و خدماتتان است، ارتقا نرخ مشارکت سایت هدفی عالی برای شماست، مخصوصا اگر صاحب وب سایت های سرگرمی و مسافرتی همانند رستوران ها، اقامت و وب سایت های حاوی اطلاعات مناطق مختلف، هستید.

بهره مندی از کاربرانی که جذب سایت شما شده اند، فرصتی عالی برای متقاعد کردن و آگاهی رسانی به آنها در ارتباط با محصولات، سرویس ها و کسب و کارتان است.

در ارزیابی میزان مشارکت می طاقت از معیارهایی مثل ترکینک تعداد دانلود مقالات، بانس ریت صفحات مهم و موعد میانه سپری شده در هر صفحه از سایت استفاده کرد.

افزایش شمار افرادی که از هستی برند شما باخبرند
سئو می تواند به عنوان ابزاری برای هر چه اغلب باخبر شدن افراد از حضور آفلاین یا آنلاین برند شما کاربرد گردد. کاربران مشتاق پس از دید یک تبلیغ آفلاین یا ویدئویی از شما، احتمالا علاقه مند به جستجوی شما در گوگل کرده و به پیگیری اطلاعات اکثریت از شما می گردند. این جستجو از طریق جستجوی نام برند شما چهره می گیرد. وانگهی با دیده شدن نام سایت شما در جستجوهای مختلف، احتمال اکثریت به وجود می آید که کاربران بر روی سایت شما کلیک کنند.

معیارهایی که می تواند در اینجا برای ارزیابی این مورد کاربرد کرد بررسی جستجوهاییست که کاربران از نام یا محصولات مرتبط با شما دارند. شما می بایست ترافیکی از سایت را که از این مسیر توسط می آورید را از طریق ابزارهای آنالیتیکس بررسی کنید.

افزایش خوشنودی مشتریان
یکی دیگر از اهداف سئو می تواند افزایش خوشنودی مشتریان از راه وب سایت باشد. این باره می بایست به دقت قبل و بعد از فروش محصولات هستی داشته باشد، چرا که کاربر در هر مرحله از خرید احتمال دارد که بخواهد با حمایت سایت تماس بگیرد. این مهم می تواند به واسطه تمرکز بر روی نمایش اطلاعات حمایت در اکثر صفحات سایت به دست آید. همچنین ساختار سایت می بایست روشن بوده و موتورهای جستجو نیز صفحات حقیقت را به ازای کلمات کلیدی مشخص نمایش دهند. بدین شکل کاربران از همان نخست برای دریافت استجابت خود با صفحه مناسبی رو به رو می گردند.
ارزیابی خوشنودی مشتری با استفاده از شیوه های سنتی کار زیاد سختیست. صفحات پشتیبانی سایت می بایست حائز اطلاعات دقیقی بوده و به اکثر سوالات کاربران، پاسخ قانع کننده ای بدهد. احد از راه های ارزیابی کیفیت پذیرش ها، به کارگیری نظر کاربران در انتهای این گونه صفحات است.

افزایش ترافیک سایت
افزایش شدامد از ابتدایی ترین اهداف سایت می باشد و نشان از اغلب دیده شدن سایت در نتایج جستجو دارد. این باره را می توانید از راه شدامد ماهانه سایت ارزیابی کنید. افزایش ترافیک در وب سایت هایی که منوط به تبلیغات هستند بسیار مهم می باشد.

علت اینکه شدامد سایر از اهداف اصلی سئو نمی باشد اینست که درصد بسیاری از ترافیک سایت می تواند نامرتبط با کار و جنبش اصلی سایت بوده و درامدی را برای تارنما به همراه نداشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.