بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing):
این یک طریق بازاریابی است که در آن کسان در وبسایت خودشان محصولات شما را تبلیغ کرده و در آن بازدید کننده با کلیک بر روی محصول به سایت فروشنده منتقل شده و در آنجا خرید خود را انجام میدهد و فرد تبلیغ کننده پورسانت خویش را از فروشنده دریافت میکند. به این گونه بازاریابی سیستم مشارکت در فروش هم گفته میشود. البته این طریق برای هر کسب و کاری قابل اتمام نیست. با این حال اگر شما این پیشه را انجام دهید، شما میتوانید به سرعت شفا تلاشهای بازاریابی خود را بدون دربایستن به سپریدن پیشه بیشتر بدست خودتان ببینید. افرادی که به شرکت شما اعتماد دارند میتوانند اطلاعات شما را به اشتراک بگذارند و بازار خود را بر پایه یک پلتفرم بر پایه پورسانت رشد دهید.
نمایش تبلیغات (Display Advertising):
در این شیوه آگهی تبلیغات شما در سایتها و یا بلاگهای سایر به هدف افزایش شدامد برای محتوای خود آنها پرتو داده میشود. این به نوبه خویش میتواند مایه معرفی محصولات شما شود.
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing):
این یک فرایند بازاریابی است که شامل رسیدن به مشتریان خود بدست ایمیل میباشد. البته تنها ارسال ایمیل کافی نیست بلکه در این شیوه شما باید موارد مختلفی در مورد کسب و کار خود حاضر بکنید که بر اساس نیازهای هر فرد جاسازی شده و پس میتواند یک رویکرد شخصی را برای رسیدن به اهداف شما برپایی کند.
اینترنت مارکتینگ یک نگاه جامعی از رفتار خرید مشتریان خویش داشته باشد و متعلق به اطلاعات برای گسترش استراتژی خویش بهرهگیری کنید. در نظر داشته باشید که ایمیل مارکتینگ به هیچ عنوان ارسال هرزنامه یا ایمیل های انبوه به لیستی از مخاطبین مجهول الهویه نیست! بلکه در ایمیل مارکتینگ به پیگیری برقراری بستگی کارساز و مفید با مخاطبین بر بستر ایمیل هستیم.